האמת של מנדלבליט

אדוני היועמ"ש אביחי מנדלבליט: השאלה המיידית הטבעית שבתור פצ"ר היית צריך לשאול את עצמך ואת אשכנזי: למה שמרת את המסמך במגירה שלושה חודשים?

שלושת המוסקטרים
▪  ▪  ▪

 

נשמעת לאחרונה טענה חדשה דרך מקורביו של מנדלבליט שאומרת כי כל הפעולות המעוררות חשד שנעשו מצד מנדלבליט בפרשת הרפז נועדו לשמור על שורות הצבא שאימון הציבור בו לא יתערער. והאמת זו טענה חזקה ושפויה, תאר לך אם שמו הטוב של הרמטכ"ל ייפגע כתוצאה מחקירה בלתי מאומתת העומדת על כרעי תרנגולת, ויתברר בסופו של יום כי החשד שבגינו נחקר הרמטכ"ל מצוץ מהאצבע ואין ממש בדברים.. עצם חקירה כזו תפגע לא רק בתדמית הרמטכ"ל כי אם גם תדמית הצבא תיפגע אנושות והנזק שיגרם לאמון הציבור בצבא ומפקדיו יהיה כמעין מים שנשפכו...

אדוני היועמ"ש אביחי מנדלבליט, נא אל תזרה חול בעינינו. הטענה שלך אמנם כבדת משקל כאשר עומד בפניך מקרה מעורפל ובלתי ברור בעליל או אז יש לנקוט משנה זהירות אם להסתכן ולהביא רמטכ"ל מכהן לחקירה או לא. אולם המקרה שלפנינו שונה לחלוטין. המסמך המזויף שאשכנזי הרמטכ"ל המכהן בפועל שמר במגירתו שלושה חודשים תמימים אומר דרשני. השאלה המיידית הטבעית שבתור פצ"ר היית צריך לשאול את עצמך ואת אשכנזי: למה שמרת את המסמך במגירה שלושה חודשים? אם תשובת אשכנזי תניח את דעתך הרי יש מקום לנקוט משנה זהירות ולא להסתכן בשליחת אשכנזי לחקירה מיידית מבלי לבדוק ולבחון את הקייס. 

אבל אתה ידעת כי מדובר במסמך קשה שמטרתו אינה תמימה. מטרת המסמך הייתה לכל הדעות אחת משתיים: להוריד מרשימת המועמדים לתפקיד הרמטכ"ל את גנץ או את גלנט. בשני המקרים המדובר בקשירת קשר לביצוע פשע מהקשים ביותר בתולדות המדינה: לכפות במרמה את שם הרמטכ"ל על הצבא! זה יכול להיות חפרפרת, מרגל, בוגד.. מי ירצה להונות את הצבא ולכפות עליו שם מסוים? לא מדובר אך בריב בין שני מועמדים, המדובר במסמך מסודר עם מלאכת מחשבת שנוצר בשביל להביא תוצאות, שמאחוריו עומד זייפן. זה מסמך קשה ואת המסמך הזה החליט הרמטכ"ל להסתיר במגירתו שלושה חודשים, הכיצד! לא שאלת את עצמך את השאלה הזאת? לא תהית?

לא. לא תהית ולא שאלת כי מי שיודע לא שואל ולא תוהה. ידעת מהו המסמך, מהי מטרתו ומי עומד מאחוריו. אשכנזי פטרונו של גנץ עמד מאחורי המסמך אחרת אין שום סיבה להסתירו במגירה 3 חודשים ולהודיע עליו רק כאשר יצאו הדברים משליטה ונחשף בתקשורת. 

אתה אביחי מנדלבליט קשרת קשר לביצוע עבירה של סחטנות, של בגידה במולדת, בגידה בתפקידך כפצ"ר ובגידה בשבועתך לצה"ל. הבעיה האמיתית שאתה והעבריינים שקשרת קשר איתם ולמענם- הצלחתם במזימה; הורדתם את גלנט מרשימת המועמדים והבאתם את גנץ במקומו. זה אותו גנץ שיועד מראש לשרשרת הפיקוד על המדינה ונמצא כרגע בעמדת ראש הממשלה החלופי. ברכותי הצלחתם.

לחץ כאן לסיפור המלא שמאחורי הקלטות

                                                     ________________________________

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לאחר רצח רבין: רצח מתועב שני במספר

מהפכה שקטה

עשרת הדברות בערבית – בחלב 1965

חלב של פעם

איך עובדת השיטה – תחקיר

החטא של המערכת

הבריחה מסוריה

בדיחה לשבת על חשבון גנץ

אסון לאומי אם לתת אמון חוזר ביו"ר ועדת הבחירות מטעם העליון