החלום הרטוב של כל אזרח ישראלי

אגיד לכם מה שכל אזרח יהודי חושב בשקט בראשו ולא מעז להוציא החוצה. שיפציצו את עזה כפי שעזה מפציצה אותנו, ללא אבחנה. ללא חשש מה יגידו אומות העולם ואיך יגיבו. שיעשו את זאת ללא מחשבה תחילה. שצה"ל המוסרי יגן על אזרחי המדינה ויפציץ את עזה ללא אבחנה, שייהרגו אלפים. זה החלום הרטוב שכל אזרח ישראלי שישן פעם עם משפחתו בממ"ד חולם מבלי לספר עליו לחברים.

גלי מוח בזמן חלימה - ויקיפדיה
גלי מוח בזמן חלימה - ויקיפדיה

 

במאורעות לוד ורמלה כאשר נשים יהודיות תלשו את המזוזות מעל הדלתות שמא שכניהם הערבים יזהו אותם, ברקע הידיעה המסעירה על המזוזות הרהרתי בעוד חלום. שבכל שכונה יהודית יעמדו שלוש ארבע בחורים לא צריך יותר, חמושים באקדח ומספר מחסניות ויפתחו בירי חי על מנת להרוג אל עבר כל שכן ערבי מתפרע שמסכן את משפחתם השוכנת בבניין. 

ועוד חלום לאומי אחרון כמוס. שכל מחבל היוצא מכפר כלשהו למסע הרג יוּצא להורג ומשפחתו המורחבת תוּגלה מהארץ מבלי שתוענק לבג"ץ את האפשרות להתערב בהחלטה. 

כל אלה חלומות כמוסים המשקפים את אי הסדר המוחלט השורר במדינת החוק שלנו. רק אי-סדר מוחלט יביא סדר מוחלט לתושבי ישראל המטווחים כברווזים על-ידי שכניהם הפוגעים גם בכבודם העצמי גם הלאומי. והעולם ללא ספק יגנה את ישראל על אי הסדר המשווע הזה, אבל אין ספק כי בסופו של תהליך בוא יבוא דווקא הסדר המופלא למדינתנו והארץ תשקוט ארבעים שנה.

נותרה השאלה מיהו הגורם שיכול לגרום לאי-סדר המופלא הזה. 

אסון. אסון יכול לשחרר את צוואר הבקבוק להוציא מתוכו את האי-סדר המופלא שבעקבותיו יבוא הסדר המתוק. למשל ואני הולך לתת משל אכזרי: מספר טילים מעזה או מחיזבאללה יחמקו מכיפת ברזל ויפגעו בשורה של בניינים בערי ישראל. התוצאה אלפי הרוגים בצד הישראלי. זה יפתח את צוואר הבקבוק המוסרי של צה"ל, של הכנסת ושל מערכת המשפט. אנחנו צריכים אסון, כמה קשה המשפט הזה וכמה נכון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לאחר רצח רבין: רצח מתועב שני במספר

מהפכה שקטה

עשרת הדברות בערבית – בחלב 1965

חלב של פעם

איך עובדת השיטה – תחקיר

החטא של המערכת

הבריחה מסוריה

בדיחה לשבת על חשבון גנץ

אסון לאומי אם לתת אמון חוזר ביו"ר ועדת הבחירות מטעם העליון