ההבדל המהותי בין טראמפ לנתניהו

אני מאמין לטראמפ שאם יתפוס מחדש את השלטון הוא יפרק את המוסדות המושחתים ויבנה אותם מחדש. לנתניהו אני לא מאמין. נתניהו טוב לישראל מכולם אך הוא הרע במיעוטו. 


דונלד טראמפ - ויקיפדיה


 הרשו  לי להסביר את עצמי. יש פשעים ביהדות שכתוב ייהרג ובל יעבור, שפיכות דמים גילוי עריות ועבודה זרה. נתניהו כאשר הקים ממשלה עם כחלון אהוד ברק ציפי ליבני או ההוא אבו שפם הוא עבר על יהרג ובל יעבור כי הדבר פגע בעיקרון הדמוקרטי. כלומר הוא הסכים ברצון שהמדינה תמשיך להיות מונהגת על ידי מיעוט שולי שהעם לא בחר בו כגון מוסד העליון, מוסד היועמ"ש פרקליטות המדינה..


מה האלטרנטיבה שעמדה בפניו? כולנו מצפים ממנהיג לאומי בקומתו לעמוד על רגליו האחוריות לשלהב את הרחוב ולקרוא באמצעות הציבור שלו ברחוב לשינוי השיטה המאוסה שמזה 70 שנה המיעוט שולט באמצעותה, באמצעות השיטה הקואליציונית המעניקה זכות משפטית למיעוט לסרס את הרוב המוחלט ולהנהיג את המדינה בפועל.

בנימין נתניהו - ויקיפדיה
בנימין נתניהו - ויקיפדיה


למה אתם חושבים גנץ בממשלה שהקים עם נתניהו עמד על כך שיקבל את תיק המשפטים? למה כחלון סירס את פסקת ההתגברות, ושאלת השאלות- למה נתניהו ישב עם כל אלה ברצון וקיבל את מרותם בכפיפות ראש? לדעתי הוא לא מנהיג מהזן הלאומי המודע למעמדו כמנהיג. הוא לא השכיל להנהיג את הרחוב, את ציבור המיליונים שבחרו בו. הוא לא אמר או שזה הזמן למשאל עם לשינוי השיטה או אין ממשלה! הוא לא עמד על רגליו האחוריות ככל מנהיג לאומי גבה קומה, ובמקום זאת הלך עם ליבני כחלון גנץ וברק לקואליציה מבישה והנהיג אותה, נכון יותר הנהיגה אותו.

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לאחר רצח רבין: רצח מתועב שני במספר

מהפכה שקטה

עשרת הדברות בערבית – בחלב 1965

חלב של פעם

איך עובדת השיטה – תחקיר

החטא של המערכת

הבריחה מסוריה

בדיחה לשבת על חשבון גנץ

אסון לאומי אם לתת אמון חוזר ביו"ר ועדת הבחירות מטעם העליון