עצה בחינם לנתניהו

בנימין נתניהו, זה הזמן להחזיר את המנדטים האדישים שלך, רבע מיליון קולות אבודים מבולבלים ואדישים יושבים בים או על נטפליקס ביום הבחירות יען קרעת מעליהם את הגרם האחרון של מוטיבציה ושידרת להם למפרע כי לא תעמוד על העקרונות שנפנפת בהם בראש כל חוצות. בלבלת אותם מר נתניהו והרפלקס לא איחר, הפכו לאדישים. 

בנימין נתניהו - ויקיפדיה
*    *    *

הרשימות נסגרו והמערכה יצאה לדרך. שני הגושים בתיקו והניצחון אינו בכיס של אף אחד. גוש השמאל יישען על המשותפת כאשר רע"ם כבר חלק אינטגרלי ממנו וגוש הימין יישען כתמיד על החרדים. לא תהיה הכרעה מובהקת לא לכאן ולא לכאן את זאת כל ילד יודע, אבל רק גוש הימין יתפלל למנדט ה- 61 הוא חייב להגיע ל-61, אבל גוש השמאל יכול בקלות להגיע ל- 63 ואף יותר; לגוש השמאל מרווח תמרון יותר גדול, רעם והמשותפת יעניקו לו את היתרון הזה. 

כמובן קיימת האפשרות שגנץ יחבור לנתניהו לרוטציה 'מתקנת' או החרדים יחברו לגנץ, זאת אם לימין לא יהיו מספיק מנדטים לקואליציה. הם הולכים הפעם עם נתניהו על תנאי: תביא מספרים אנחנו איתך, היה ולא הולכים עם גנץ ואפילו עם לפיד, החיים צריכים להמשיך והמוסדות שלנו דורשים קיום ומימון, ישיבה באופוזיציה לא תביא מימון. 

קיימת עוד אפשרות למקרה והמספר הנוסף יתעקש להישאר במחשכים: הדחת נתניהו בליכוד על-ידי הרבה פיות צמאים כבר לא למים, לדם. אילו הייתי נתניהו הייתי עושה חושבים ומנתח את המצב- לא המצב שהביא אותי הלום, זה ליום כיפור, אלא המצב שאני נמצא בו עכשיו בזה הרגע.

בזה הרגע ישנם 5 עד 7 מנדטים שורשיים ממחצבת הימין, 170,000 עד 250,000 מצביעים שיושבים עם נטפליקס בבית ביום הבחירות. הנמרצים שבהם עושים על האש בפארקים או הולכים לים. הם מעדיפים להשקיע את כל זמנם בים הבשר והסלטים מאשר 15 דקות בקלפי לטובת המדינה. 

הרבה שמות גנאי נדבקו לקבוצה הזאת אך טועה מי שחושב שאין לקבוצה הזאת עקרונות או לפחות לא התעטפו בהצדקה עצמונית לעצמם, לא בנו מחסה לעצמם. טועה מי שמרים ידיים כי אין מה לעשות עם אנשים שכמותם שאין להם שום מחויבות ורגש למדינה. 

על דבר אחד בואו נסכם, החבר'ה האלה אדישים, השאלה אם באמת ובתמים לא מעניינת אותם המדינה ומה שקורה בה או אי-שם במצולות מושרשת בהם סיבה עמוקה שאיכשהו הביאה לאדישותם. בואו נודה על האמת ונקרא לילד בשמו: בכל אחד מאיתנו קיים הכעס הזה על הפוליטיקאים שלא מביאים את הערכים ואת העקרונות שלנו לשדה הפועל. רובנו מפנימים את הכעס הזה לא מחצינים אותו, לא מפגינים אותו כלפי חוץ כי סוף כל סוף אנחנו מבינים את השיטה ודרישותיה: יש לשבת עם כחלון ולוותר על משהו בעקרונות, לאכול את הבעסה בסבבה אחרת נשב באופוזיציה הרחק ממוקד ההשפעה ונכרסם ציפורניים. רובנו כאמור מתמודד רציונלית עם הוויתור הזה מפנים אותו וממשיך הלאה לקלפי, משלשלים מחל וביבי למרות ועל אף שוויתר לא מכבר על פסקת ההתגברות או שילם מס שפתיים לאובמה והצהיר על מחויבותו לשתי מדינות. 

אבל בכל זאת לא כולנו סולחים על הויתור מראש, לא כולנו מבינים אותו ולא מעכלים. נתניהו לא מזמן: אף אחד לא הולך לפטר את היועמ"שית. זה אותו נתניהו שהשיל מעליו את נאמנו הקרוב, התקשר לנשיאת העליון והתנצל פומבית בפניה על דברי דודו אמסלם שמא כבודה וכבוד המוסד שלה נפגע מהאיש הכנה ביותר בכל שורות הליכוד והימין גם יחד. 

בנימין נתניהו, זה הזמן להחזיר את המנדטים האדישים שלך, רבע מיליון קולות אבודים מבולבלים ואדישים יושבים בים או על נטפליקס ביום הבחירות יען קרעת מעליהם את הגרם האחרון של מוטיבציה ושידרת להם למפרע כי לא תעמוד על העקרונות שנפנפת בהם בראש כל חוצות. בלבלת אותם מר נתניהו והרפלקס לא איחר, הפכו לאדישים. 

יועמ"ש שאינו מקצועי או אינו ישר, כלומר שיוכח כי החלטותיו מונעות מאיפה ואיפה – מחובת ראש הממשלה להחליפו. לא חסרים משפטנים שיוכיחו את אי-יושרת היועמ"שית ואת אי-מקצועיותה. לא חסרות ראיות לאג'נדה הבולטת העומדת מאחורי כל החלטותיה; רק חצי שנה בתפקיד. כולנו יודעים כי מינויה מינוי פוליטי דבר שמזהם את מוסדות המדינה ואת מוסד היועמ"ש בפרט. זה יזהם את שמנו בעולם. 

ולא רק זו. גם משרדי הפרקליטות ראשיהם וקודמיהם מזוהמים. זה הזמן והמקום לפצוח בהצהרה החלטית חד משמעית כי כל הזיהומים האלו יסורו והאחראים להם יועמדו לדין, איש לא ינוקה מהביזיון הלאומי שהשית על עמו ועל מדינתו, כולל שופטי עליון שסרחו היטו את הדין והפיצו סירחון מחפיר כולל יו"ר ועדת בחירות שזייף כולל שרים שפשעו כולל פרקליטים ששיבשו חקירה והשתינו על מדינה שלמה מהמקפצה. 

זה הזמן והמקום להחזיר את האמון במדינה ומוסדותיה. זה הזמן להסיר מדרכנו את הזיגזג ולהחזיר את עטרת העקרונות ליושנה. אלה נבטי המוטיבציה שבכוחם להביא 250 אלף קול ישראלי יהודי שורשי לקלפי. 

הגיע הזמן אדוני להשתחרר מיועצי הבחירות המלומדים והמשולמים ולהישמע חינם אין כסף לקול ליבך, זה הקול שלנו אדוני, הוא של כולנו.

זה הסיכוי היחיד שלך אדוני אבל לא רק שלך גם שלנו, של המדינה היפה שלנו.

                               _______________________________ 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לאחר רצח רבין: רצח מתועב שני במספר

מהפכה שקטה

עשרת הדברות בערבית – בחלב 1965

חלב של פעם

איך עובדת השיטה – תחקיר

החטא של המערכת

הבריחה מסוריה

בדיחה לשבת על חשבון גנץ

אסון לאומי אם לתת אמון חוזר ביו"ר ועדת הבחירות מטעם העליון