מלחמת העולם השלישית והאחרונה

על דבר אחד אין ויכוח, המלחמה של רוסיה היא לא נגד אוקראינה, האוקראינים לא מאיימים על רוסיה. מלחמת רוסיה היא נגד המערב, נגד אירופה וארה"ב ורוסיה לא תיכנס למלחמה הזו לבד ללא מטריה מלחמתית של סין. לכן אני מצפה שהמערכה תתפתח בשלב כלשהו למלחמה כוללת, מלחמת עולם כוללת בה תקח סין חלק מכריע ועוד מה שנשאר מהקומוניזם נגד המערב וארה"ב. 

אם אתם שואלים אותי תתחילו לאגור נפט מזון ובעיקר תתפללו, כי שתי מלחמות העולם הראשונות היו פיצוח גרעינים לעומת הגרעינים העכשוויים של העולם החדש. הגרעינים בעידן שלנו יתפזרו באין מפריע לכל הכיוונים, השליטה עליהם תיחלש ובמהרה תיעלם. המרחב של הכדור היפיפה שלנו יזדהם. בניגוד למלחמות העולם הראשונות, במלחמה הזאת לא תישאר מדינה שתהיה מחוץ למשחק, כל העולם בפנים אולאין, ירצה או לא ואני חושב שתפסתי את תשומת לבכם. 

העניין איפא רציני והדברים שאני הולך לשציין כאן הם ברומו של עולם ונוגעים בכולנו, בכל אחד ואחד מאיתנו שלשמחתו או לדאבונו ישרוד וישאל את השאלה: מה גרם למלחמה הארורה הזאת, למה בעצם נגזר על העולם להיכחד, במקודם או במאוחר, באיטיות אכזרית. מה הביא לגזרה הזאת. 

הרציונל של מלחמה בין המדינות הוא הרציונל העומד מאחורי ארגון הפשע של משפחת אבוטבול או של כנופיית אברג'יל. מדוע כנופיות הבדואים זורעות אימה בנגב ודורשות פרוטקשן מבעלי העסקים? קודם כל כי הן יכולות. המדינה לא עושה את המוטל עליה, אין אכיפה, טבעי שארגוני הפשע של הבדואים ייכנסו בוואקום הזה. ואם נרצה להתעמק ברציונל הזה ולבחוש בו: מה עומד מאחוריו, מה מניע אותו, למה להשיג את הדברים באלימות במקום להשיגם בדרך הקונבנציונלית של עבודה זיעה מאמץ... 

התשובה נעוצה בנפש האדם שמבקשת לנפוש לא לעבוד, מכאן אגב השם שלה: נפש מלשון לנפוש. הנהר הראשון מארבעת הנהרות המוזכרים בתנ"ך 'פישון', לנהר המתוק הזה הנפש לטשה עיניים, שם יושבים כל היום על ערק, תשאלו את אסתי או אמסלם על טיבו, שותים ונופשים... ואולם רק לאחר שנודע לנפש כי לא יכולה להסתפק בנופש ומוטלת עליה גם משימת העבודה, רק אז פנתה באין מנוס ליתר הנהרות לעבדם ולשמרם. 

למה פוטין פתח במלחמה נגד המערב? אפשר לענות בספר מלומד ואפשר לענות בשלוש מילים: כי הוא יכול. אבל אם נסתכל על הוואקום של משפ' אבוטבול או של כנופיית הבדואים שממנו נכנסו לעסק המפוקפק, הוואקום של פוטין הוא החולשה של המערב, החולשה הכללית של סליפי ביידן והסכם הגרעין עם איראן שהמערב הולך לחתום עליו. אין ספק שההסכם הזה הוא הקש שפוטין וסין חיכו לו והיווה עבורם את האיתות: זה הזמן לתקוף, זה הזמן הריאלי לכך. זה הסימן המוצהר לחולשה הכוללנית המוחלטת שהמערב שרוי בה. זהו חלון הזמן האידיאלי לממש את כל החלומות והפנטזיות של מכת הפתע המושלמת שתהמם את המערב ותחזיר את האדום בלחיים למזרח. זה הזמן לשלוט. הבדיחה שלא ישאר משהו לשלוט עליו. הבעיה המקורית היא המלחמה שיודעים איך תתחיל אך לעולם איך תסתיים וכאן קצת יותר מסובך כי מדובר במלחמת עולם גרעינית. 

הסכם המערב עם איראן מסמל אולי את חולשת המערב אבל הוא התסמין לא המחלה. החולשה האמיתית של המערב מתגלמת באבסורד של הדמוקרטיה. דמוקרטיה היא כוח ועוצמה חיובית, אבל כמו כל דבר שיד האדם נגעה בו והרסה אותו גם את הדבר הזה השחיתה. השחיתה עד תום. זו הדמוקרטיה שהביאה את האסלאם למערב ושמרה עליו מכל משמר. מכוח הדמוקרטיה שומָּר הכוח המשחית במקום לנכש אותו ככל עשב שוטה. 

זו הדמוקרטיה שהביאה את השמאל המשחית לשלוט בארה"ב, במעצמה הדמוקרטית. זו הדמוקרטיה שהביאה לארה"ב את ביידן הרופס והתשוש, אבל עודני מדבר על התסמין לא המחלה. וישמן ישורון ויבעט, כך תיארה התורה את מחלת המחלות של המערב שלא השכיל להפוך את הרעיון הדמוקרטי לשיטת השלטון שלו, ובמקום זאת רקח משהו מוזר והתגלגל עימו כתופעה מלווה ששלטה בו במקום לשלוט באמצעותה. 

אם נחזור למונח של הוואקום... איש המערב רקח מהרעיון הדמוקרטי משהו מוזר שבשלב מסוים יצא כליל מהשליטה שלו והגולם קם על יוצרו. זה הוואקום שאני מצביע עליו ממנו הסתנן אויב הדמוקרטיה המוצהר בכובע המשפטן הלוחם הדמוקרטי העיקש. כך התברג הדיפ סטייט לחיינו הן בארץ והן במערב ובארה"ב. 

כנופייה קטנה בלתי משמעותית של משפטנים מטונפים אנטי דמוקרטים בעליל השתלטו על המדינה שלנו וגנבו אותה. עשו בה כביתם. זייפו את תוצאות הבחירות, איימו על פוליטיקאים, תפרו להם תיקים הזויים ובעיקר עשו את הפעולות שלהם לאור היום בשביל להדגיש את הכוח שלהם. הרוב המוחלט הסתכל על הנעשה והשתאה. כן זה מה שעשה, הוא השתאה התפלא והשתומם, בזאת הסתכמה פעולת הרוב הדומם. 

אותה כנופייה קטנה בלתי משמעותית השתלטה על המערב וארה"ב. אותם משפטנים מטונפים אנטי דמוקרטים בעליל. אותה כנופייה עם הכובע המשפטי. הם התברגו בממשל האמריקאי ועשו עבודה מתוחכמת למדי בבחירות. גם שם הרוב המוחלט הסתכל על הנעשה והשתאה, בזאת הסתכמה פעולתו. לכנופיה הקטנה הזאת יש שם: דיפ סטייט. זו חולשת המערב המצטברת שרוסיה וסין הבחינו בה ואותתה להם לתקוף. מי היה מאמין שהכחדת האנושות תעבור דרך פרוזדור הדמוקרטיה.

                                                    _____________________________

                                                     

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לאחר רצח רבין: רצח מתועב שני במספר

מהפכה שקטה

עשרת הדברות בערבית – בחלב 1965

חלב של פעם

איך עובדת השיטה – תחקיר

החטא של המערכת

הבריחה מסוריה

בדיחה לשבת על חשבון גנץ

אסון לאומי אם לתת אמון חוזר ביו"ר ועדת הבחירות מטעם העליון