בדיחה על חשבון בנט

בודק בכיסים לא הבאתי את הארנק אני הולך להתחתן רבאק מי הולך עם ארנק לחתונה שלו. גם ראובן הנהג למרות שמאז שאני מכיר אותו תמיד היה לו בכיס אללה של כסף אבל באותו ערב לעזאזל גם עליו לא היה גרוש

חניון בתשלום
חניון בתשלום
  ▪  ▪  ▪
                                 

יאללה חלאס עם בנט תעזבו אותו בשלום, סך הכל רוצה להגשים חלום ילדות. מה שכן בנט סיפק חומר הומוריסטי טוב לדרמות קומיות ישראליות כגון לסופרים כאפרים קישון, יוסי בנאי... רק לחשוב מה היה עושה בנאי מחומר כזה.. היה עושה אחלה מערכון לגשש וקישון היה מעדכן עם החומר החדש את השוטר אזולאי, השאלה אם שייקה אופיר יתאים לשוטר החדש. 

אז תעשו לי טובה קחו לכם הפסקה קטנה מהקומדיה החדשה ובמקום בנט ובת זוגתו ותרומתם לימין בואו תשמעו בדיחה שקרתה לי לפני מעל ל-25 שנה מי סופר.. שוטטתי היום בקיר של חבר ועיני נפלו על תמונת חניון שהזכירה לי בדיחה הרבה יותר מוצלחת מבנט וממשלתו.

התחתנתי באולם בבית הטכסטיל בטיילת, בניין פינתי כזה קרוב למועדון הדולפינריום, לא יודע אם עדיין קיים האולם הזה או אם בכלל הבניין קיים. טוב השעה כמעט 8 כל האורחים באולם מחכים לחתן ולכלה, הלכנו להצטלם בחנות של הצלם שלנו בר"ג, ככה זה היה אז, והגענו קצת באיחור לבית הטכסטיל אני הכלה וראובן חבר שהיה הנהג שלנו. 

מגיעים לחניון בית הטכסטיל והקופאי בבוטקה אומר: "כן בקשה". אני צוחק אומר לו תודה אחי תפתח פליז אנחנו מה זה באיחור. הקופאי "צריך לשלם חניה" אני אומר לו- אבל אנחנו החתן והכלה אדוני מה קרה לך. צריך לשלם! פעם היו משלמים כנראה סכום חד פעמי בכניסה. 

אני בודק בכיסים לא הבאתי את הארנק אני הולך להתחתן רבאק מי הולך עם ארנק לחתונה שלו. גם ראובן הנהג למרות שמאז שאני מכיר אותו תמיד היה לו בכיס אללה של כסף אבל באותו ערב לעזאזל גם עליו לא היה גרוש, הכלה גם כיסים לא היו לה בשמלה מה עושים. אמרתי לקופאי טוב תתקשר לבעל האולם רבאק.

לא אשאיר אותכם במתח בסוף נכנסנו. אבל לאחר משא ומתן קשוח עם הקופאי ועד שענו מהאולם.. לקח לנו איזה רבע שעה מורטת עצבים ויקרה מפז אבל בסוף נכנסנו והתחתנו. מה שאתם שומעים. אם הייתה מצלמה נסתרת אני חושב שהייתי מקבל על ווידאו כזה את המקום הראשון בכל הזמנים, לא יודע אם יהודה ברקן האגדי הלך עם הדמיון שלו כל כך רחוק.

וזהו עכשיו לבנט.

                                                 ________________________________   

  

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לאחר רצח רבין: רצח מתועב שני במספר

מהפכה שקטה

עשרת הדברות בערבית – בחלב 1965

חלב של פעם

איך עובדת השיטה – תחקיר

החטא של המערכת

הבריחה מסוריה

בדיחה לשבת על חשבון גנץ

אסון לאומי אם לתת אמון חוזר ביו"ר ועדת הבחירות מטעם העליון