התוכנית הגרנדיוזית לפירוק הימין

מה היית עושה אילו היית רוצה לשלוט אך לא היו בידך מנדטים . על השאלה הזאת ענתה התוכנית הגרנדיוזית לפירוק הימין

נתניהו סומן כמכשול הראשי


תוכנית השמאל לכיבוש השלטון על-ידי זריעת בהלה בימין ופירוקו יצאה לדרך לפני מעל לעשר שנים והיום אפשר לברך על המוגמר, התוכנית הצליחה. התוכנית התחילה בסימון העכבות היסודיות העומדות בפני צליחת תוכנית האב לפירוק הימין מלכידוּתו ונתניהו סומן כמכשול הראשי. באופן הזה כל המאמצים הופנו לניתוק המכשול הראשי ממקומו, היינו מאחיזתו בניהול הימין ולאחר מכן מהשלטון.

התוכנית הייתה פשוטה בת שלב אחד ממושך: לקעקע את מעמד מנהיג הימין ועל-ידי כך לקעקע את הימין על כל אגפיו ולפרק אותו. באופן הזה התחילו, 10 שנים אחורה, להדביק לבנימין נתניהו כל שמץ של חשד ואפילו ברמת הרכילות במטרה להטיל ספק ביושרו, לעורר חשד כלפיו ולהטיל דופי. המטרה לא הייתה להפלילו כי דבר לא היה ביד אך מכונת הטלת הדופי לא פסקה לרגע ועבדה 24/7 גם כאשר הפיקה רכילות מגוחכת: חשמלאי שנקרא בכיפור, הבריכה בקיסריה שהתמלאה מים ציבוריים, הגלידות, ריהוט הגן, החזרי בקבוקים, הסעד לאבא הישיש של שרה.. והרשימה ארוכה.

היום, כאמור, אפשר כבר לברך על המוגמר, התוכנית צלחה את העכבה הראשית, עלתה יפה והצליחה. הטלת הדופי ביושרו של מנהיג הימין הושלמה באופן מלא ויוצא מן הכלל על-ידי תפירת כתב אישום עלוב ובלתי מקצועי שכבר החלו במלאכת פירוקו אולם גם עכשיו המטרה היא לא הפללה כי אם להטיל דופי ביושרו של מנהיג הימין וכן הדבר עלה יפה בידם באופן מלא ומשביע רצון.

ויש להודות ולהתוודות, עבודת מאסטר, עבודת נמלים. קבוצה קטנה ומאורגנת קוצרת היום פרי עמל של עשר שנים, קוצרת בגדול. אני והרבה כמוני ידענו על התוכנית האפלה הזאת מזמן, מלפני שנים, צריך להיות עיוור בשביל לא להבחין בה, אבל איש לא העריך עד כמה התוכנית מדויקת, מדוקדקת, מכוונת היטב. איש לא העריך כיצד כוחות מתוך הימין יגויסו לישורת האחרונה בשביל לסיים את העבודה. איש לא העריך שדווקא הימין יבצע את פרק הפינאל כה במדויק בהצלחה מסחררת ומנקרת עיניים. בנט שקד סער יעלון ליברמן ביטון האוזר הנדל. עוד כוחות ימין התפרקו מאליהן ויצאו מהמשחק, פייגלין, בן ארי, בן גביר, אורלי לוי. הציונות הדתית מה שהיה פעם המפדל אף הם נוטרלו ויצאו מהמגרש. הימין כפי שנראה היום התפרק, הליכוד עם 25 מנדטים לא יחזור לשלטון. התוכנית לקעקע את מעמד מנהיג הימין ועל-ידי כך לקעקע את הימין ולפרקו הצליחה בגדול.

זה הזמן לבכות.

עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם־בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת־צִיּוֹן:

עַל־עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:

כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי־שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:

אֵיךְ נָשִׁיר אֶת־שִׁיר־ה' עַל אַדְמַת נֵכָר:

אִם־אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:

תִּדְבַּק־לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם־לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם־לֹא אַעֲלֶה אֶת־יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:

זְכֹר ה' לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:

בַּת־בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם־לָךְ אֶת־גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:

אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת־עֹלָלַיִךְ אֶל־הַסָּלַע.

                                                            ________________________________


  

תגובות

  1. יש רק אחד, ידידי, שאשם בהפיכה של שלטון פרו שמאלי של נתניהו שאיננו ימני...
    בכסלותו, נתניהו סבר כי אם יאתרג את הגלימות השחורות והפקידים הבכירים - הוא יימלט מהדומינו המתוזמן להפלתו... (הוא נתן 3 לפחות ריאיונות מצולמים בו הוא מצהיר שלא ייגע בשערת ראשה של שופטת....
    אילו היה איש ימין ומהפכן שיודע לסמן מטרות (ולא להעביר דפים ביומן השנה) - היה הוא והיינו אנו בני חורין ובחנוכה הנרות היו משלימים את מהפיכת הימין הנגדית.
    אבל הנהנתניהו בחר להתענג בברבורים ודגים...

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכים איתך וחותם על כל אות ומילה. ובכל זאת אני מצביע וקורא להצביע נתניהו מתוך הכוונה הברורה כי בעת הנוכחית אין טוב ממנו. הוא אם תרצה הרע במיעוטו. כתבתי לא מזמן את מה שאתה כתבת בתגובתך ורק שיחקתי במילים. אותם המילים שלך רק בהרכב אחר.
      https://albertshabot.blogspot.com/2020/10/blog-post_14.html

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לאחר רצח רבין: רצח מתועב שני במספר

מהפכה שקטה

עשרת הדברות בערבית – בחלב 1965

חלב של פעם

איך עובדת השיטה – תחקיר

החטא של המערכת

הבריחה מסוריה

אסון לאומי אם לתת אמון חוזר ביו"ר ועדת הבחירות מטעם העליון

בדיחה לשבת על חשבון גנץ