כמה שהצדק הטבעי מזוקק יפה ועדין

חרא נשאר חרא גם אם תשים לו את כובע ראש הממשלה ותבשם אותו בבושם טוב מפריס

רצה לטרוף שתי ציפורים במכה ונשאר עם כלום

רצה לטרוף שתי ציפורים במכה ונשאר עם כלום
▪  ▪  ▪


יש דעה שאומרת שנתניהו מתעקש להישפט, והוא יודע למה. יפה! אז שיתעקש זה טוב. זאת התחלה טובה. אתם יודעים למה? כי הוא עובר ממשחק סגור ומסוגר למשחק פתוח עם קלפים פתוחים וזה האיום המוחץ על אנשי הכנופייה שרוצים להערים על המדינה ולגנוב את הדמוקרטיה. ומכאן אנחנו מגיעים לנקודה המרכזית באמת: למה כל זה קרה? איך כל זה קרה. איך יתכן שוד מזויין למדינה שלמה אפילו בהוליווד לא חשבו על תסריט כזה אפילו יד הדמיון לא הגיעה לזה אבל הכנופייה המטורפת הגיעה לזה והשאלה המרכזית איך, איך עשו את זה איך הצליחו, כמעט הצליחו.

התשובה נמצאת אצלנו במחוז שלנו, התשובה נמצאת באיש השלטון ביבי שמייצג אותנו. הוא עשה טעות איומה וביקש לשחק לפי תנאי המשחק שלהם, של הכנופייה המסוכנת. ביבי נשא את עיניו למעמד המנהיגותי של מנחם בגין וביקש לטפס לרמה הזאת. בגין אמר יש שופטים בירושלים וגם ביבי אמר את זאת באותות ובמופתים. אמר את זאת למרות וידע זה מזמן שמערכת המשפט מונהגת על-ידי כנופייה צרת אופקים ופושעת שכל מאווייה זה להחזיר את השלטון לידי אנשיה הנכונים ולגייס למען המטרה הנעלה את השוט המשפטי שבידה.

ביבי חשב מחשבה יהודית: בוא נהיה חכמים וניתן תחושת ביטחון לכנופייה הזאת וכך נשיג שתי ציפורים במכה: גם נשיג את הממלכתיות הדרושה לכל מנהיג וגם נרדים את אנשי הכנופייה בחומר שיש לנו שליטה מלאה עליו כי הרי בידינו שוט השלטון ובכל רגע יכולים להשתמש בו ולסלקם.

טעה. טעה בשניים: גם לא הרדים אותם וגם לא שלט עליהם וכל התבשיל המזופת שלו נשפך דווקא עליו; כמה שהצדק הטבעי טבעי. ואני אומר בריש גלי: מגיע לביבי כן מגיע. הוא אכל את מה שבישל.

מה היה עליו לעשות? היה עליו להכחיד את הכנופייה וראשיה מאותו רגע שידע על בגידתם. והוא ידע ולא עשה. סתם חנטריש אשכנזי מתנשא שאכל אותה והאכיל אותנו איתו. הוא טוב נקודתית כראש ממשלה אך רע מאוד כמנהיג. הבעיה היא שעד הרגע ממשיך באותו משחק ממלכתי של גאווה במערכת המשפט ואנשי החוק, ומסתייג מדברי זוהר והאיום שלו על מנדלבליט... חרא נשאר חרא גם אם תשים לו את כובע ראש הממשלה ותבשם אותו בבושם טוב מפריס.

                                                             ________________________________

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לאחר רצח רבין: רצח מתועב שני במספר

מהפכה שקטה

עשרת הדברות בערבית – בחלב 1965

חלב של פעם

איך עובדת השיטה – תחקיר

החטא של המערכת

הבריחה מסוריה

בדיחה לשבת על חשבון גנץ

אסון לאומי אם לתת אמון חוזר ביו"ר ועדת הבחירות מטעם העליון