הצעת סמוטריץ'

תתכבדו חברים להכיר את עצמכם: הם זה אנחנו ואנחנו חבורת מושחתים, לא סתם מושחתים כי אם מושחתים צינים מגעילים. סדום ועמורה זה אנחנו, זה כאן ועכשיו
סדום ועמורה זה כאן
▪  ▪  ▪
 

הצעת סמוטריץ' נפלה, לא תהיה ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת ניגודי העניינים בבתי המשפט של ישראל. במילים הכי פשוטות וברורות, כנסת ישראל הצביעה היום בעד השחיתות ברמתה הגבוהה ביותר. בתי המשפט אמורים להיות החומה האחרונה למיגור השחיתות והנה הגענו בשעה טובה לטופ של הטופ: גם בבתי המשפט השחיתות מותרת. זו החברה שלנו חברים, תתכבדו להכיר את עצמכם: אנחנו חבורת מושחתים, סדום ועמורה זה אנחנו, זה כאן ועכשיו.

ולמה אני משתמש וחוזר ומשתמש בגוף ראשון 'אנחנו', כי הרי מלכתחילה לא היה צ'אנס להצעת סמוטריץ'. גנץ + לפיד + ליברמן + הערבים + זוג היונים הנדל והאוזר עולים על הליכוד החרדים וימינה. אגב מאוד אהבתי את ידי איימן עודה כשהרים אותן מעלה מעלה כאות שמחה לשמע הודעת מזכירת הכנסת על תוצאות ההצבעה ונפילת ההצעה לוועדת החקירה. ח"כ עודה פשוט אוהב את הדמוקרטיה הישראלית ומוכן תמיד לתת יד למען חיזוקה. אבל לא רק עודה, גם ניסנקורן ולפיד ויעלון ואשכנזי וגנץ וליברמן הפטריוט, כולם נאמנים למולדת ולדמוקרטיה כולם נלחמים בשחיתות, כולם כולם זו השליחות שלהם. להגיד את זה ולצחוק. אבל גם כבדיחה צינית זה כבר לא מצחיק.

הבדיחה הפחות מצחיקה היא שהליכוד החרדים וימינה הם לוחמי השחיתות ונאמני המולדת. ואמנם הצעת סמוטריץ להקמת ועדת בדיקה לניגודי העניינים בבתי המשפט עלתה בעקבות פרסומי קלמן ליבסקינד במעריב, אבל ממצאי ליבסקינד ידועים מזה שנים, ליבסקינד דיבר על העבר, ניגודי העניינים של חיות ובעלה ושל כל הדוגמאות שהביא ליבסקינד במאמרו כוונו לעבר הרחוק, הרחוק מאוד כאשר הליכוד היה עטוף בצמר גפן בממשלה ויכל להעביר כל הצעת חקירה שירצה, ובנוסף כאשר ימינה והזוג המלכותי היו בעמדות מפתח גבוהות ויכלו להילחם כאריות בניגודי העניינים בבתי המשפט של אהובתם ישראל. איילת שקד הייתה שרת המשפטים ליידיס אנד ג'נטלמן, למה אז לא עלה בדעתה להרים פרויקט פטריוטי אדיר שכזה ולהקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת ניגודי העניינים בבתי המשפט. למה ביבי לא העלה על בדל שפתיו הצעה כה יפה וחתיכה וצודקת ובהולה שלא אמורה לסבול דיחוי כי הרי מדובר בנשמת אפה של הדמוקרטיה שלנו של אהובתנו ישראל, הלא כן? 

גם הבדיחה של הליכוד כבר לא מצחיקה, לא שלהם ולא של החרדים ולא של ימינה. תתכבדו חברים להכיר את עצמכם: הם זה אנחנו ואנחנו חבורת מושחתים, לא סתם מושחתים כי אם מושחתים צינים מגעילים. סדום ועמורה זה אנחנו, זה כאן ועכשיו.       

                                                  ________________________________


 

 

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לאחר רצח רבין: רצח מתועב שני במספר

מהפכה שקטה

עשרת הדברות בערבית – בחלב 1965

חלב של פעם

איך עובדת השיטה – תחקיר

החטא של המערכת

הבריחה מסוריה

בדיחה לשבת על חשבון גנץ

אסון לאומי אם לתת אמון חוזר ביו"ר ועדת הבחירות מטעם העליון