על נטיה סטיה ומגבלה

השיח הנהוג בימינו כי יש לראות במגבלה הלהטבית כנטייה מינית חלופית נורמלית הפך בימינו למוסכמה חברתית . מי שמעז לקרוא תיגר על המוסכמה הזאת מנודה מן החברה המודרנית ומואשם מיד בפוסטמודרניזם ובערות

 נטיה סטיה או מגבלה
▪  ▪  ▪

                                                        

אחד מסודות החיים ששום מדע עוד לא הגיע אליו הוא למה האיש נמשך לאישה, מהיכן מקור היצר העצום והגדול מכולם יצר המין. ולמעשה הסוד המכובד ביותר הוא הקשר האבסולוטי של סוד המשכיות החיים ביצר הזה, דווקא ביצר הזה. המשכיות הגזע האנושי אינה קשורה בטיב האדם ולא בעמלו ולא בכיסו ולא באיכותו, היא קשורה אך ורק בייצר המיני שלו; גם מטורף יכול להוליד ילדים וגם עני מרוד יכול לעשות זאת. השאלה  הגדולה שמסתירה סוד גדול היא: למה! למה כל הקיום האנושי קשור בייצר המיני.

 

האדם, כאמור, עדיין לא הגיע לפיענוח הסוד הגדול הזה אבל כן הוא התחיל לחבל בו, לעמעם אותו, לערפל אותו להקדירו, והצליח! כן אדוני הצליח. היום מי שמתבטא ברבים כי הנטייה המינית הלהטבית היא מגבלה מינית- מנודה מחמת מיאוס ומוחרם על-ידי החברה. ומי שבכל זאת מתבטא ישירות לגבי התופעה הזאת דמו בראשו. לי, הנהלת פייסבוק הורידה פעמיים פוסט כזה אתמול ושלשום.

 

אתמול נשפטתי והורשעתי בעוון הסתה נגד הלהט"ב על-ידי מנהלי שוק הדעות הליברליות עלאק של פייסבוק, ולאחר ערעור מסודר וקשוח יצאתי ברוך השם זכאי ופוסטי הוחזר לידי לא לפני שישב בהסגר 24 שעות; הכל מידתי בעולם שלנו. להלן תוכן הפוסט הקצר שנשפטתי עליו:

 

"אכן כל אחד באמונתו ובמיניותו יחיה. לא הייתי מתעסק עם קהילת הגאים אם הם לא היו מתעסקים איתי. הם משדרים לילדים שלי בהפגנתיות כי דרך החיים שלהם היא דרך טבעית נאותה והיא לא, היא דרך שונה. מצעד הגאווה והמצעד של ט' באב היא התערבות גסה בחינוך ילדיי. אני לא הולך ברחובות וקורא להצטרף לדרך הסטרייטית שלי- שגם הם לא יקראו, זה כל מה שעליהם לעשות".

 

המשרדים הנאורים של הנהלת פייסבוק

 

כאמור ערערתי על פסק הדין של מנהלי פייסבוק וכעבור 24 שעות החזירו לי את הפוסט מבלי שהקריאו בפניי את נימוקיהם לקבלת העירעור או להסגר שהטילו על הפוסט, הכל סתום ומעורפל במשרדים הנאורים של פייסבוק. ובכל זאת ניתן להסיק את זאת: קיימת תופעה של שליחת מסה של תלונות להנהלת פייסבוק על פוסט מסוים בתואנה כי הפוסט הוא פוגעני, או אז הנהלת פייסבוק חוסמת אוטומטית את הפוסט ל-24 שעות ובדרך-כלל לתמיד. היה ובעל הפוסט מסביר שוב את עצמו ומבקש לערער על ההחלטה, או אז האחראים בפייסבוק מואילים בטובם לקרוא את הפוסט אותו כבר חסמו על-מנת לראות אם החלטתם היתה סבירה, וההליך הזה קורה כעבור 24 שעות מחסימת הפוסט.

 

תופעה מעניינת לא פחות היא קיומם של מספר ארגונים, בדרך כלל שמאלנים, הערוכים לשלוח מסה של תלונות שווא באופן תכוף ומיידי לכל פוסט שנפשם לא חשקה בו. להערכתי כל התלונות נשלחות על-ידי חשבונות פיקטיביים שמפעיל אחד שולט בהם. ומילה לכל בעלי הדעות האחרות: תתמודדו נא עם דעותכם במקום לשלוח תלונות סרק לפייסבוק על פוסט זה או אחר. תתמודדו, זו הדרך היחידה המכובדת.

 

אחזור איפא לקהילת הלהט"ב והחשש הוא אכן אמיתי מדרך חייהם. עם המצעדים הפרוגרסיבים שלהם הסיכוי שהבן שלי ושלך ילכו בדרכם גודל בהחלט. אני חושב שהסטיה / הנטייה הזאת גם נרכשת.

 

מגבלה אנושית

 

אני מכיר במגבלה של קהילת הלהט"ב כפי שאני מכיר בכל מגבלה אנושית, ואכן הם נולדו עם המגבלה הזאת ויכולתי אף להזדהות איתם ועם סבלם הנגזר מהמגבלה אליה נולדו, וישנן הרבה מגבלות בגזע האנושי. אני מכיר אישה אינטליגנטית ומשכילה במיוחד שנולדה עם גוף מעוות ותווי פנים זהים לנולדים עם תסמונת דאון אבל שוב, הייתה בעלת אי קיו גבוה במיוחד ולמזלה נולדה להורים עשירים, פשוט קנו לה בעל שתחיה איתו ותוליד ילדים. מכיר עוד מישהי יפיפיה במיוחד שנולדה חירשת ולמרות מגבלתה היא התחתנה וגידלה ילדים. האנושות מלאה במגבלות קשות ומורכבות וכן אחת המגבלות הקשות במיוחד היא הנטיה המינית השונה של הלהטבים המגבילה אותם ומקשה עליהם ועל סביבתם.

 

אני והרבה כמוני יכולנו להזדהות עימם ולהטות אוזן לסבלם הנגזר ממגבלתם אילו הודו במגבלתם האנושית זו, אבל הם מתעקשים על-פני הדורות לקרוא למגבלתם כנטיה אולטימטיבית לנטיה המינית, וכאילו האדם נולד עם שתי נטיות ועליו לבחור באחת מהן- והיא לא, כי הנטיה שלהם סותרת את המשכיות המין האנושי. זו מגבלה זו לא נטיה, ואני כן חושש שמא הבן שלי או הנכד שלי יושפע מהשדר הפרוגרסיבי המשודר על-ידם בראש חוצות ויתבלגנו לו סדרי עולם. כן זה חשש אמיתי; אינני רוצה להוריש מגבלה לצאצאים הבאים אחרי.

 

השפעה ניכרת על גיבוש-תודעתי

 

ציינתי לעיל כי מצעדי הגאווה הצעקנים הם התערבות גסה בחינוך ילדיי. יש להעיר כי ההשפעה ממנה אני חושש על ילדינו ניכרת היא וניתנת לזיהוי; אך לא רק ילדים עלולים להיות מושפעים- גם נערים גם בוגרים אך בהבדל ניכר, וההבדל בין ילד לבוגר הוא במידת הגיבוש התודעתי. ניתן במינון מסוים וביתר שאת להשפיע על הגיבוש התודעתי של קטין מאשר על בוגר, אם כי גם בוגר יכול להיות מושפע במידה זו או אחרת תלוי באופי שלו, במטען הגנטי, ואולי בעוד משתנים.

 

אחרית דבר:

 

השיח הזה שיש לראות במגבלה הלהטבית כנטייה מינית חלופית נורמלית הפך בימינו למוסכמה חברתית, ומי שמעז לקרוא תיגר על המוסכמה הזאת מנודה מן החברה המודרנית ומואשם מיד בפוסטמודרניזם ובערות.

 

באווירה העכורה הזאת, תגידו לי, מי ישים לב לסוד הגדול מכולם סוד היצר המיני, ומי ינסה לפענח את הקשר של המשכיות הגזע האנושי בו.

 

ליידיס אנד ג'נטלמן, עברנו זה מכבר לעולם אחר, הפכנו לזומבים ומתהלכים כזומבים בעולם המזורגג הזה.

                                          ________________________________

 תאריך פרסום: יום חמישי, 26/7/18

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לאחר רצח רבין: רצח מתועב שני במספר

מהפכה שקטה

עשרת הדברות בערבית – בחלב 1965

חלב של פעם

איך עובדת השיטה – תחקיר

החטא של המערכת

הבריחה מסוריה

בדיחה לשבת על חשבון גנץ

אסון לאומי אם לתת אמון חוזר ביו"ר ועדת הבחירות מטעם העליון